Известие

Collapse
No announcement yet.

Отивам в Пловдив за GTV :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ГТВ

    Много Ви благодаря . Може ли само да ми пратите старата и новата версия на капака и евентуално , и таблото на салона преди и след 04.98г

    Comment


    • #17
      За капака:

      Преди '98:


      След '98:



      Разликата е само в "скудето" около емблемата.

      След 2003:


      Интериор:

      Преди '98, самоче с десен волан:


      След '98:
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #18
        и за капака на двигателя

        преди '98 (150 кс)


        след '98 (155) - пластмасов

        вече трябва да се виждат снимките

        Успех на колегата
        Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 10:24.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
        Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
        Ex: BMW E61 530 Xi

        Comment


        • #19
          Мерси за допълнението
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #20
            успех с покупката !!!!

            Comment


            • #21
              Колега да допълня и аз нещо важно,ако нямаш изглед за такива снимки дето другите колеги показаха(двигател и интериор) и са написали 1998 година или по-нова гледай дали пише 155 коня.След 1998 година са 155 коня,не 150к.с.В нета е пълно с мошеници,които пишат коли по 1997,че са 98-2000 година обаче разбираш...били по 150 коня да бе да (тука тия скоби са пълни с псувни).Писна ми от такива смърдели които подбиват цените.Аз по тая логика трябва да напиша,че мойта е 2003 щото е с чип запалване и всичките простотии,да не говорим,че е обслужена и запазена.Колегата Събев не го познавам,нито мога да кажа нещо за него,освен 3300лв е добра цена за ГТВ,просто човека е решил да я продава,ако е запазена с платени данъци и такси цената е добра.

              п.п.Извод-Кола на бартер не взимай,особено ГТВ и не се занимавай да ходиш да гледаш колата от обявата за която си писал,не може да бъде 1998 и да е 150коня,това означава че е преди 98 произведена,че е по-стария модел с метален капак,няма кожен салон на момо,който е рекаро,с по-стария мотор е,някои части са по-скъпи.Като цяло-не се занимавай с мошеници.Ако колата ми е 2000 година ще напиша 2000,а не 2005,1 година понякога означава друга серия,други екстри,специфики в подръжката,подобрения,малко повече данък и какво ли още не,но щом те лъжат за едната година,представи си за другите неща дали са честни...
              Успех!
              ГТВ е хубава кола,много доволен ще останеш,приготви се за висок данък,155 коня 420лв данък,гори като змей и на извънградско,а маслото е 38лв/1л Селениа(по книга).
              Last edited by MaxPayne; d.m.y г., 22:58.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                не може да бъде 1998 и да е 150коня,това означава че е преди 98 произведена,че е по-стария модел с метален капак,няма кожен салон на момо,който е рекаро,с по-стария мотор е,някои части са по-скъпи..
                Тук не си прав, може да е '98 и да е с новия кожен Рекаро салон, но да е със старото табло и стария ДВГ 150 к.с ,на колегата "mayhem" беше такова . Мисля ,че пролетта или лятото на '98 пускат фаза 2 при ГТВ. .Безспорно фаза 2 е по-добрия избор .
                Last edited by Доко; d.m.y г., 23:58.

                Comment


                • #23
                  Колега какво е това масло от 38лв. литъра?!? Нещо с платинена база ли е??

                  Колата си се кара с обикновенна Selenia 20K полусинтетика 10в40 от 16-20лв. литъра...може и рейсинг 10в60 - 25лв. литъра

                  A ако трябва да се сложи пълна синтетика 5w40 примерно, както пише по каталог то Selenia Star 5w40литъра или пърформър или К струват 24-26лв./литъра...
                  Таа някой може здраво да те цака с цените колега

                  Таа нека колегите не се плашат нито от цените на маслото за тези коли, нито за маслените филтри и т.н неща по обслужването на двигателя

                  Иначе и аз съм голям фен на ГТВ, само колегата много внимателно да избира
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                  exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                  ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                  ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                  by RUBIG service

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                    гори като змей и на извънградско.
                    Тук нещо пак си се объркал, на мен ми гори 7.3 при около 100-120 километра, а при ръчка към 10. Това за мен хич не е много...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                      Колега какво е това масло от 38лв. литъра?!? Нещо с платинена база ли е??

                      Колата си се кара с обикновенна Selenia 20K полусинтетика 10в40 от 16-20лв. литъра...може и рейсинг 10в60 - 25лв. литъра

                      A ако трябва да се сложи пълна синтетика 5w40 примерно, както пише по каталог то Selenia Star 5w40литъра или пърформър или К струват 24-26лв./литъра...
                      Таа някой може здраво да те цака с цените колега

                      Таа нека колегите не се плашат нито от цените на маслото за тези коли, нито за маслените филтри и т.н неща по обслужването на двигателя

                      Иначе и аз съм голям фен на ГТВ, само колегата много внимателно да избира
                      38лв/2литра грешката беше моя.
                      Доко,не съм чувал за такава кола 1998 година 150коня,аз знаех че фаза 2 почва от 1998 нататък с 1.8 мотор,после вече 2.0,докато през 1999година до 2000 разни допълнителни глезотийки,чип на запалването и т.н.Не съм виждал колата на колегата за която казваш.И сега се сещам по всички каталози когато ходих да сменям масла за мотор 2000 кубика пишеше следното-1995-1997 1-ва серия,2-ра серия 1998-2000 година,а след това вече правят другите мотори,някви дизели ГТВ гледах,3.0 кубика,3,2 кубика.В смисъл на колегата колата може и да е регистрирана 1999година,но говорим за годината на производство когато двигателя е 150коня и е със старото табло и салон,тогава в никакъв случай не може да е 1998 година,според това което съм гледал в каталозите в сервизите.
                      Магиосник,на лично ни написах конректни случай от сега,става въпрос за 250км път,по 125 в двете посоки,при лоши условия,пуснат климатроник докрай и т.н.Иначе както казваш ти от София до вкъщи ми направи 7,2,но почти го бях забравил съдейки по последните данни,сетих се сега,когато ти беше написъл 7,3.Не знам колко често си караш колата извънградско и дали това 7,2 е константа или единичен случай при икономично каране.Аз бих обобщил,че колата гори в зависимост от карането,но не е малко в никакъв случай!
                      Last edited by MaxPayne; d.m.y г., 13:17.

                      Comment


                      • #26
                        Тва е талянска бегачка бе ,кви дизели ,кви пет лева
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                          38лв/2литра грешката беше моя.
                          Доко,не съм чувал за такава кола 1998 година 150коня,аз знаех че фаза 2 почва от 1998 нататък с 1.8 мотор,после вече 2.0,докато през 1999година до 2000 разни допълнителни глезотийки,чип на запалването и т.н.Не съм виждал колата на колегата за която казваш.И сега се сещам по всички каталози когато ходих да сменям масла за мотор 2000 кубика пишеше следното-1995-1997 1-ва серия,2-ра серия 1998-2000 година,а след това вече правят другите мотори,някви дизели ГТВ гледах,3.0 кубика,3,2 кубика.В смисъл на колегата колата може и да е регистрирана 1999година,но говорим за годината на производство когато двигателя е 150коня и е със старото табло и салон,тогава в никакъв случай не може да е 1998 година,според това което съм гледал в каталозите в сервизите.
                          Магиосник,на лично ни написах конректни случай от сега,става въпрос за 250км път,по 125 в двете посоки,при лоши условия,пуснат климатроник докрай и т.н.Иначе както казваш ти от София до вкъщи ми направи 7,2,но почти го бях забравил съдейки по последните данни,сетих се сега,когато ти беше написъл 7,3.Не знам колко често си караш колата извънградско и дали това 7,2 е константа или единичен случай при икономично каране.Аз бих обобщил,че колата гори в зависимост от карането,но не е малко в никакъв случай!
                          Това, че не си чувал не означава ,че няма - разгледай този профил и снимките http://clubalfaromeo.com/forum/album.php?albumid=110 , това е ГТВ '98 със стария 150к.с мотор ,старо табло и с новия салон - и виж хубаво аватара на Магьосника - виждаш ли ясно как изглежда старото табло със новия салон (за него не знам коя година е и дали е сменен салона, той ще каже) , и недей да убъркваш така човека. ГТВ дизел няма, и екстри които се предлагат и влагат в производство като чип-мип на запалването и глезотийки също няма , тези глезотийки-млезотийки са постфактум, сиреч (както бат Ви Бойко обича да се изразява) сам си ги плащаш. ако собственика преди теб не ги е платил . Ако много ти се спори пусни едно лично на "mayhem" , в момента не живее в БГ, но с голямо удоволствие ще ти обясни на дълго и на широко, че има 98 ГТВ със стария мотор, 150к.с. и с новия салон .
                          Last edited by Доко; d.m.y г., 15:11.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            Това, че не си чувал не означава ,че няма - разгледай този профил и снимките http://clubalfaromeo.com/forum/album.php?albumid=110 , това е ГТВ '98 със стария 150к.с мотор ,старо табло и с новия салон - и виж хубаво аватара на Магьосника - виждаш ли ясно как изглежда старото табло със новия салон (за него не знам коя година е и дали е сменен салона, той ще каже) , и недей да убъркваш така човека. ГТВ дизел няма, и екстри които се предлагат и влагат в производство като чип-мип на запалването и глезотийки също няма , тези глезотийки-млезотийки са постфактум, сиреч (както бат Ви Бойко обича да се изразява) сам си ги плащаш. ако собственика преди теб не ги е платил . Ако много ти се спори пусни едно лично на "mayhem" , в момента не живее в БГ, но с голямо удоволствие ще ти обясни на дълго и на широко, че има 98 ГТВ със стария мотор, 150к.с. и с новия салон .
                            Напиши в гоогле Алфа Ромео ГТВ и се осведоми за двигателите на ГТВ,коя серия от кога до кога се прави и има ли дизел и тогава ми дръж тон колега.Не съм объркал човека с нищо,другото което е,мойта кола няма аларма,а фабричен чип на запалването и централно заключване
                            (но само при отключване на едната врата,нямам дистанционно),без да сложиш този чип и да се угасне лампичката не може да запалиш двигателя.Фаровете ми се гасят сами като извадя ключа от таблото,дори и да не съм ги угасил от таблото.Има и други такива неща,но за тези се сещам и за тях пиша!Какво ще кажеш?

                            п.п.Не обичам да обсъждам чужди коли,но след като ме провокираш ще кажа-това,че салона е от новата серия нищо не означава!!!Най-вероятно стария е бил похабен и е сменен с нов от новия модел.ГТВ преди 98 година се познава по джантите,таблото,двигателя,капака,решетката зад емблемата и по разни други неща,които не е необходимо да пиша.Виж това ГТВ с кои джанти е после виж и едно след 98 с новото табло,двигателя е 150 коня,поискай снимки на колегата да видиш,че двигателя не е новия,виж решетката и виж тази на новия модел.

                            Извинявам се ако засягам някой колега по някакъв начин,просто съм обективен с цел да помогна на кандидат-колегата!!!
                            Всеки си обича колата,всеки си я хвали,но когато даваме съвети нека бъдем обективни!
                            Last edited by MaxPayne; d.m.y г., 21:52.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщение
                              Тук нещо пак си се объркал, на мен ми гори 7.3 при около 100-120 километра, а при ръчка към 10. Това за мен хич не е много...

                              извън града точно толкова е разхода !
                              Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                              Comment


                              • #30
                                Не се засягай, не провокирам никого, но не мога да се сдържа да не коментирам:

                                Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                                Напиши в гоогле Алфа Ромео ГТВ и се осведоми за двигателите на ГТВ,коя серия от кога до кога се прави и има ли дизел и тогава ми дръж тон колега.!
                                Ама ти сериозно ли продължаваш да твърдиш, че има ГТВ дизел ?


                                Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                                Не съм объркал човека с нищо,другото което е,мойта кола няма аларма,а фабричен чип на запалването и централно заключване
                                (но само при отключване на едната врата,нямам дистанционно),без да сложиш този чип и да се угасне лампичката не може да запалиш двигателя.Фаровете ми се гасят сами като извадя ключа от таблото,дори и да не съм ги угасил от таблото.
                                Значи викаш има фабричен чип и фаровете се гасят сами. Ами това не са екстри и чипа дето го имаш не е чип а имобилайзер, казвам ти, че убъркваш кандидат купувача. Представи си как пита продавача " Колата има ли ЧИП ?" и продавача му отговаря - "Не , сток си е." Под чип масово се подразбира смяна на софтуера, което е намеса по компа в последствие. Защитата която аз знам като имобилайзер, а ти накратко я наричаш чип, което също не е грешно, не е екстра, монтира се масово и е за защита от кражба. Но предполагам тези неща са ти ясни и няма нужда да ти се обясняват Също така не екстра спирането на тока при загасяне на автомобила.

                                Извинявай за сърказма, но това първа кола ли ти е ?

                                п.с. А за големия ти разход сигурно си има причина, моята също си гори нормално.
                                Last edited by Доко; d.m.y г., 22:32.

                                Comment

                                Working...
                                X